در این بخش سعی داریم تا با نحوه بازار شناسی و پیداکردن مخاطب برای محصول خود آشنا شویم.

در واقعتحقیقات بازار(بازار شناسی)، جمع آوری و تجزیه و تحلیل سیستماتیک و هدفمند از داده هایی در مورد بازار هدف، رقابت، 

و محیط است.

دقت کنید که بازار شناسی با بازاریابی متفاوت است. در واقع بازار یابی برای محصول تولید شده صورت می گیرد درحالیکه بازار شناسی برای تعیین نوع و ویژگی های یک محصول انجام می­ گیرد.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Andres Tara برنامه نویسی از جنس دوست داشتن گل زیبا بهترین سایت دانلود کتاب خارجی دکوراسیون داخلی|طراحی داخلی|اپیلو تعمیرات تخصصی انواع ویپ با ضمانت تعمیر ویپ Steve